Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекьсва ми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не притеснявай,всичко се оправя.
    Започни проверка последователно на всеки маркуч като правиш следното:
    -огледай и притегни всички скоби на маркучите.Дано не са от тези скоби за еднократна употреба,защото те не се натягат.Хубаво е двигателя да е топъл,че тия маркучи са твърдички ,когато е студено.
    -при работещ двигател опипай маркучите внимателно сантиметър по сантиметър.Дори и малка дупчица при високи обороти ще се разшири и ще ти създава проблем. Добре е някой за ти помага като вдига оборотите.
    ПАЗИ СИ РЪЦЕТЕ ОТ ТОПЛИ И ВЪРТЯЩИ СЕ ДЕТАЙЛИ !!!
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Kiriaka Покажи съобщение
      Имам много дразнещ проблем хора! Преди да започна с описанието се извиниавам ако има отворена тема по вапроса вече. Та значи 156-та ми прекьсва на 2500 на 3000 оборота и влиза много трудно в червено ,ниакак си губи мощност или дава усещане за липса на такава след 4000 определено.
      Сега за нещата които сам подменил за да се опитам да отстраниа проблема(извинявам се но понеже живея в англиа и не знам на частите бьлгарските наименожаниа понеже не сам се сбльсквал преди с нуждата) та смених lambda sensor,crankshaft sensor(той е отдолу на двигателиа,май има нещо общо с коляновия вал),слагах добавки за прочистване на инжекторите,рестартирах компа ,смених свешти с лули и кабели последно понеже я карах на диагностика и казаха 4е нищо не показвало, но човека ме увери че ако смена свещите и кабелите ще се оправи.Пак ми прекьсвааааа Ще сам благодарен ако ниакой даде савет ,остана само в сьбота да смена горивен филтьр и ве4е сам исчерпан откам идеи тотално . Забравих да спомена,че смених ваздушен филтар и направих теста за проверка на MAF сензора посредством принципа на откачване(променя работата на двигателя кам по лошо не само на ниските но и на високи обороти)
      Я сега дай от начало проблема как се появи изведнъж или постепенно. Смени нещо и се появи или изпука и тогава. На студено как е по-добре или по-зле пробвай докато мотора още не е загрял да я натиснеш да видиш как ще се държи. Празния ход на колата как е сменя ли оборотите или са стабилни.
      Това че като дадеш газ се чува засмукване е съвсем нормален звук за тези мотори, о важното е да качва обороти без да се замисля. А да питам за ангренажа кога е сменян последно.
      Освен маркучите огледай и четирите втулки с които се свързва пластмасовия колектор с малкото алуминиево колекторче (трябва да махнеш декоративния капак) по някой път и от там изкача и смуче въздух.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        Така я купих май обаче не го забелязах тогава.Оборотите на празен ход ги мени като загрее само или ако сам я карал дьлго растояние,иначе като запаля сутрин ако я натисна прекусването е по усезаемо.Ангренажа го смених ноември.А иначе тва с оборотите на празен ход не ми се е появявало скоро

        ---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

        Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
        Не притеснявай,всичко се оправя.
        Започни проверка последователно на всеки маркуч като правиш следното:
        -огледай и притегни всички скоби на маркучите.Дано не са от тези скоби за еднократна употреба,защото те не се натягат.Хубаво е двигателя да е топъл,че тия маркучи са твърдички ,когато е студено.
        -при работещ двигател опипай маркучите внимателно сантиметър по сантиметър.Дори и малка дупчица при високи обороти ще се разшири и ще ти създава проблем. Добре е някой за ти помага като вдига оборотите.
        ПАЗИ СИ РЪЦЕТЕ ОТ ТОПЛИ И ВЪРТЯЩИ СЕ ДЕТАЙЛИ !!!
        Огледах тези които мога да видя ,няма проблем ,всичко изглежда добре

        Comment


        • #19
          Почваемн а посоки вече ама замери налягане на горивото и ако имаш възможност почисти дюзите с ултразвук (не с добавки). Може някоя дюза да не работи.
          Ако знаеш кой е кабела на сондата(той е на много лесно място) откчи го и покарай с откачена сонда.
          Така както го описваш проблема иска хубава диагностика (може компа да не си харесва дебитомера или или ламбдата ако не са оригинални) или другото е да има проблем в самия комп макар че това е рядкост при тези коли.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment

          Working...
          X